Brainmetrics
UČITAVANJE...
English
Po čemu se poznaje sjajna agencija za digitalni marketing? Po svojim SEO i SEM rezultatima. Zato najveći fokus stavljamo upravo na rezultate digitalnih kampanja naših klijenata. Nakon što dobijemo rezultate, trudimo se da budu još i bolji. Ulovite to mjesto na Google tražilici. Vjerujte nam, dobar je osjećaj.

SEO

 

Ako ste se pitali kako izboriti za prvo mjesto na tražilici, tajna leži u search engine optimizaciji ili skraćeno – SEO.
SEO u cijelini predstavlja široko i specijalizirano područje digitalnog marketinga koje zahtijeva znanje, vrijeme, novac, alate i iskustvo.
Za postizanje kvalitetnih i dugoročnih rezultata najbolje ga je prepustiti u ruke stručnoj SEO agenciji.

A svoju agenciju za SEO već ste pronašli.

 

On-site

Svaki SEO stručnjak će vam reći – „Search engine optimizacija počinje upravo od vaše stranice.“
Upravo zato Brainmetrics prioritet uspjeha vaše digitalne kampanje stavlja prije svega na On-site SEO. Što je on zapravo?
On-site SEO podrazumijeva optimiziranje svih elemenata na vašoj stranici u svrhu boljeg SEO ratinga.
S druge strane imamo također bitan faktor u našoj digitalnoj kampanji – off-site SEO, koji neće polučiti toliko dobre rezultate ukoliko se prvo ne optimizira vaša web stranica.
Zato naša znanja i vještine iskoristite da sav sadržaj i HTML kod vaše stranice držite optimiziranim i rezultate ćete vidjeti jako brzo jer pregledavanje vaše stranice će biti upravo tako – jako brzo.

 

Off-site SEO

Sa search engine optimizacijom ne stajemo na vašoj stranici. Da biste dostigli to prvo mjesto na tražilicama, bitno je optimizirati i sav sadržaj van vaše stranice.
Tu primarno mislimo na tehniku backlinkinga. Najlakše objašnjeno, backlinkovi govore tražilicama o autentičnosti, relevantnosti i kredibilitetu kojeg stranica ima. Bitno je također napomenuti da je za off-site SEO važna kvaliteta backlinkova.
Ne moramo vam vjerojatno ni govoriti da Brainmetrics neće koristiti sumnjive i irelevantne backlinkove radi „pumpanja brojki“. Na kraju krajeva, rezultate ćete vidjeti brzim guglanjem.
Druga, manja ali jednako bitna stavka vezana uz off-site SEO jest social media marketing, korištenje influencera, kao i spominjanje na drugim web stranicama.
No, o tome će svoje prste imati naši kreativci.

SEM

 

Većina ljudi miješa SEO i SEM. Mi nismo jedni od tih ljudi
Searh engine marketing ili SEM predstavlja oblik marketinga koji se fokusira na što bolju poziciju među tražilicama. Zašto je SEM vjerojatno najefikasniji i najmoćniji način za podizanje poslovanja vaše tvrtke?
Za razliku od klasičnog marketinga, gdje ne možemo u tolikoj mjeri kontrolirati tko će vidjeti naš oglas, SEM nam nudi mogućnost da postavimo naše oglase pred točno one ljude koji su nam ciljana skupina.

Kako ćemo to postići?

 

Search oglasi

Search oglasi prva stvar koju korisnici vide kada pretražuju relevantne teme. To ih čini najboljim  mjestom za reklamiranje.
Da bismo najlakše objasnili kako search oglasi funkcioniraju, najlakše je reći da su to prvi (sponzorirani) rezultati koji se pojave u Google tražilici. Pozicija na kojoj se oglas pojavljuje ovisi o više faktora – uloženom iznosu kao i SEO optimiziranosti same stranice.
Uz sve to, za svaku kunu koju uložite u search oglase, zaradit ćete kunu više.
Ne morate vjerovati nama, ali možete Googleu.

 

Display oglasi

Za razliku od search oglasa, display oglasi se korisniku pojavljuju tijekom surfanja društvenim mrežama i web stranicama.
Za vas ćemo ciljati korisnike kad to najmanje očekuju.
U kombinaciji sa search oglasima, vaše prisustvo na internetu će biti veće nego ikada.

 

Video oglasi

Jedan od novijih trendova je fokus na pre-roll oglašavanje na YouTubeu, Facebooku i ostalim platformama koje imaju mogućnost gledanja videa.
Najefikasnije rješenje je kratak preroll od pet sekundi plasiran na YouTubeu zato što korisnik tih pet sekundi nema izbora osim gledanja reklame.
Nemate ideju za pre-roll? Ne brinite, ideju će imati naši kreativci.

CROSS-CHANNEL OGLASI

 

Najjednostavnija definicija cross-channel oglašavanja je korištenje svih dostupnih kanala putem kojih stvaramo personalizirano i individualizirano korisničko putovanje.
Pomoću cross-channel oglašavanja, vaš brand će cijelo vrijeme biti prisutan korisnicima tijekom vremena koje provode na društvenim mrežama i internetu.
Uspješnom cross-channel kampanjom korisnike pretvaramo u kupce.

 

Zakup medijskog prostora

Zašto koristiti Brainmetrics za zakup medijskog prostora kad to možete napraviti i vi? Zato što koristeći našu uslugu, cijena za zakup bit će poprilično niža od medija koji taj prostor iznajmljuju.
Bilo da se radi o zakupu radijskog ili televizijskog prostora, billboarda ili Go2Digital panela, za vas ćemo dobiti najbolju moguću cijenu uz najveći mogući reach.

 

E-mail marketing

Jedan od najstarijih (i najefikasnijih) digitalnih marketinških strategija je obraćanje korisnicima putem direktnog e-maila.
Iako je ovakav način oglašavanja relevantan od samih početaka interneta, današnje metode e-mail marketinga ga čine bitnim faktorom cjelokupne strategije digitalnog marketinga.
A kada vaše mailove prepustite našim kreativcima, možete biti sigurni da će vaše mailove korisnici zapamtiti.

 

E-commerce marketing

Jedan od najnovijih trendova u digitalnom marketingu je e-commerce marketing.
Sigurno ste surfanjem društvenim mrežama primijetili označavanje pojedinih artikala koje vas vodi na web stranicu za kupovinu tog artikla.
Ova metoda, osim što je elegantna i neintruzivna, dovodi do dodatnog conversion ratea u kojem ciljani korisnici postaju ono što želimo – kupci.

 

Oglašavanje mobilnih aplikacija

Razvijanjem digitalne sfere, došlo je i do razvoja novih metoda oglašavanja. Jedna od tih metoda je oglašavanje unutar aplikacija.
Bilo da se radi o utilitarnim aplikacijama ili aplikacijama koje nam koriste za zabavu, život bez njih je nezamisliv.
Upravo zato su aplikacije savršeno mjesto da proširimo reach vaše digitalne marketinške kampanje.

 

Influencer marketing

Influenceri, kada se koriste na ispravan način, predstavljaju ekstremno snažan rast brand awarenessa a posljedično tome i brand loyaltyja.
Što mislimo kad kažemo „na ispravan način“? To znači da se prvo nađe ciljana skupina koju želimo targetirati našom kampanjom. Nakon što nađemo ciljanu skupinu, tražimo i influencera koji se obraća ciljanoj skupini, a relevantan je za proizvod ili uslugu koju nudimo.
Poslije toga je sve lako.
Za vas tražimo prave influencere i s njima dogovaramo uvjete koji će zadovoljiti obje strane.